maanantai 22. syyskuuta 2014

Mitäs meidän syksyyn?

On menty aika paljon syksympään sitten viime postauksen. Minun arki on muuttunut työntäyteisemmäksi, joka on vaatinut oman totuttelunsa. Töissä olen oppinut hirmuisesti uutta ja saanut lisää vastuuta. Kaiverrukset sekä korvien rei'itys tuntuvat jo sujuvan sekä tuotetietoutta tulee koko ajan lisää. Töissä olen viihtynyt todella hyvin ja tuntuu edelleenkin, että olen siellä missä pitääkin. Töitä riittää varmasti yhtä hyvin ainakin koko loppu vuoden ajaksi, sama meno siis jatkuu ja hyvä niin.

Myönnettäköön, että illat olen ollut aikamoinen TV:n orja. Big Brother, Salatut elämät, Vain elämää, Sons Of Anarchy, Toisenlaiset äidit, Iholla... lista on aika pitkä. Liian pitkä. Liikunta on jäänyt kerran tai pari kertaa viikkoon, mutta hyötyliikunta on sen sijaan lisääntynyt. Ostin vähä aika sitten itselleni pyörän ja sään salliessa olenkin hurauttanut ajaa pyörällä aina töihin ja matkaa kertyy suuntaansa reilu 6km.Toivotaan vaan, että sateet nyt loppuisivat eikä lumi yllättäisi meitä ihan hetkeen.


Kodin esittely on viivästynyt, koska en osaa tehdä lopullisia päätöksiä järjestyksen suhteen. Olen pyöritellyt olohuoneen huonekaluja edestakaisin ja miettinyt mikä olisi hyvä. Olohuoneemme on jokaista seinää myöten tapetoitu, joten en halua kovin montaa ylimääräistä reikää niihin, siksi hyllyjen paikat täytyy olla satavarmoja. Uusi sohva on kuitenkin saatu jo kotiin ja se näyttää oikein hyvältä. Olohuone odottaa vielä järjestelyä, mutta makuuhuone koki jo pienen muutoksen. Tummista sävyistä siirryttiin takaisin vaaleisiin ja nyt se huone on vain verhoa vaille.

Elämässä kaikki asiat rullaa oikein kivasti. Työn ja liikunnan (ja sen telkkarin..) lisäksi arkeen kuuluu toki myös ne rakkaat ystävät ja siskot sekä mies joiden kanssa on aikaa vietelty. Joulu lähenee ja olen alkanut jo ajatustasolla valmistautumaan siihen. Lahjalistaa on suunniteltu ja shoppailut aloitetaan viimeistään ensi kuussa. Jouluhöpötystä on luvassa siis seuraavat kolme kuukautta. Ihanaa, eikö! ♥



Ihanaa syksyn jatkoa. ♥ 
Palataan pikapuolin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti! ♥